Relacja z targów Wiatr i Woda w Gdyni

30 lipca 2019 | Biuletyn Techniki Jachtowej nr 2, Technika jachtowa

Tegoroczne targi Wiatr i Woda w Gdyni już za nami. Po raz czternasty spotkali się na nich przedstawiciele branży, producenci jachtów, silników morskich, sprzętu pływającego i akcesoriów oraz miłośnicy sportów wodnych.

Targi na wodzie cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ można zobaczyć jachty w „pełnej krasie”, czyli na wodzie – właśnie tam, gdzie są one użytkowane.

Dla firmy VETUS była to bardzo udana wystawa. Podczas targów zaprezentowaliśmy nasz 13-metrowy pełnomorski żaglowy jacht regatowy, który regularnie bierze udział w ważnych wydarzeniach żeglarskich. Po godzinach pracy osobiście mieliśmy okazję sprawdzić się za sterami naszej jednostki.

W czwartek wieczorem na uroczystej gali dla wystawców, dziennikarzy i szczególnych gości ze środowiska żeglarskiego magazyn „Żagle” uhonorował nas wyróżnieniem za nasz najnowszy produkt, jakim jest V-DOCKER, system sterowania łodzią, manewrowania i dokowania jedną ręką. Magazynowi „Żagle” serdecznie dziękujemy!

Nasze stoisko odwiedziło wielu gości, którzy uzyskali porady techniczne i otrzymali katalog naszych produktów. Odbyliśmy rozmowy biznesowe. Prowadziliśmy spotkania z konstruktorami jachtów celem prezentacji technicznej naszej oferty produktowej, przekazaliśmy unikalną wiedzę, której nie ma we współczesnej literaturze.

W piątek wieczorem nasi pracownicy wraz z gronem przyjaciół udali się w rejs najszybszą łodzią motorową na Wybrzeżu, czego zwieńczeniem było wspólne biesiadowanie przy muzyce i posiłku.

Organizatorzy targów zasługują na pochwałę, ze szczególnym wyróżnieniem Pani Magdaleny Tymińskiej, za sprawną techniczną organizację targów i wzorową współpracę z wystawcami.

Był to mile spędzony czas przy słonecznej pogodzie, pięknych jachtach i wśród doświadczonych osób z branży żeglarskiej.